طراحی سایت | بهینه سازی سایت | طراحی وب سایت

طراحی سایت,طراحی وب سایت,بهینه سازی سایت ,طراحی وبسایت,طراحی وب

طراحی سایت | بهینه سازی سایت | طراحی وب سایت

طراحی سایت,طراحی وب سایت,بهینه سازی سایت ,طراحی وبسایت,طراحی وب

ساخت سایت رایگان در گوگل


ساخت سایت رایگان در گوگل: امروزه هر زمینه شغلی مستلزم داشتن وب سایتی برای معرفی محصول و یا خدمات خود است. طراحی سایت البته هزینه هایی دارد که عده ای ترجیه می دهند این هزینه را در جای دیگر مصرف نمایند. از این رو بعضی شرکت ها زمینه طراحی سایت رایگان را برای این دسته از افراد فراهم آوردند که البته محدودیت هایی دارند و همچنین سودی برای شرکت ارائه دهنده خدمات به همراه دارد.


ویژگی های ساخت سایت در گوگل :


google-site-create-site


شرکت معتبر گوگل نیز این خدمات را به رایگان در اختیار عموم قرار داده است. ساخت سایت رایگان در گوگل به راحتی و تنها با داشتن یک ایمیل گوگل امکان پذیر است. وب سایتی که گوگل در اختیار شما قرار می دهد دارای ۱۰ گیگابایت فضای رایگان است که شما به راحتی بتوانید تا مدت ها در سایت خود متن، عکس، فایل های صوتی و تصویری و بسیاری دیگر آپلود کرده و برای بازدید عموم به معرض نمایش قرار دهید. با ساخت این گونه سایت ها شما می توانید کالا، محصولات و یا خدمات خود را معرفی کنید. گوگل این امکان را نیز در اختیار کاربرانش قرار داده که بتوانند سایت خود را خصوصی سازی کنند و دسترسی به سایت را به دوستان و آشنایان یا مشتریان خود محدود کنند. البته هدف اصلی گوگل از فراهم آوردن این امکانات این است که افراد تازه وارد بتوانند سایتی را در اختیار داشته باشند و با محیط وسیع اینترنت آشنا شوند. بدیهی است هرچه این زیرسایت ها مفید تر باشند در بالارفتن امتیاز سایت گوگل نقس بسزایی دارد. پس در نتیجه این اقدام نتیجه ای دو سر سود (برد-برد) دارد.


بنابراین اگر شما قصد ورود به دنیای اینترنت دارید بد نیست ابتدا سایتی را به رایگان برای خود ساخته و آن را مدیریت نمایید. این باعث می شود در آینده به چیزهای بزرگتری همچون برند سازی از طریق وب سایت فکر کنید.


 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.